Ήρθε ο καιρός για το λιομάζεμα…
Ήρθε ο καιρός για λιομάζεμα…
Τα παιδιά ενθουσιασμένα έτρεξαν να βοηθήσουν.

Άλλα μαθημένα από τα χωριά τους και άλλα για πρώτη φορά άρχισαν να μαζεύουν την ελιά που στέκει αγέρωχη και φορτωμένη με τον πολύτιμο καρπό της στην αυλή του σχολείου μας. Το κοφίνι μας γέμισε…
Έπειτα ακολούθησε η διαλογή του καρπού, το πλύσιμο και τέλος το χαράκωμα των ελιών. Η χαρά που είχαν ήταν τόσο μεγάλη !!!!



Απαραίτητο ένα διάλειμμα για δεκατιανό το οποίο περιλαμβάνει τυρί, ψωμί, λάδι και… βρώσιμες ελιές που παρασκευάστηκαν και πάλι στο σχολείο από την περσινή ελαιοσυλλογή!!

Αφού ολοκληρώθηκε κι αυτό το στάδιο τοποθετήθηκαν μέσα σε βάζα με νερό. Στη συνέχεια θα έπρεπε ανά τακτά διαστήματα να το αλλάζουν μέχρι να ξεπικρίσουν και τέλος να αποθηκευτούν σε αλατόνερο και ξύδι για 5 μήνες. Μετά ακολούθησε συσκευασία τους σε βάζα με τα απαραίτητα μυρωδικά, ρίγανη και σκόρδο.



Σίγουρα μέσα από όλη αυτή την διαδικασία οι μαθητές-μαθήτριες του σχολείου μας αποκόμισαν πολλές και χρήσιμες γνώσεις. Γνώσεις που θα αποτελέσουν εφόδια για τη ζωή τους.
