Ο συγγραφέας κ. Γιώργος Χαριτωνίδης και η εικαστικός, κυρία Μαρία Χατζητοφή, συζητούν με τις μαθήτριες και τους μαθητές της Γ Τάξης.
Φθάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς και πετυχαίνοντας τους στόχους που εξαρχής είχαν τεθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, ολοκληρώσαμε
Read More